سلاله زهرا جونسلاله زهرا جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

سلاله زهرا جون، نی نی عسل ما

سری جدید عکس های سلاله زهرا جوون

1392/8/26 12:58
نویسنده : عمه جون
1,459 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای عزیزم سلاااااااااام

من عمه سلاله زهرا از اینکه دیر به دیر عکس های سلاله رو میذارم عذرخواهی میکنم شرمنده شما و سلاله جون هستم فعلا دسترسی به اینترنت ندارم.

niniweblog.com

سلاله زهرا محمدی

niniweblog.com

سلاله زهرا محمدی

niniweblog.com

سلاله زهرا محمدی

niniweblog.com

سلاله زهرا محمدی

niniweblog.com

سلاله زهرا محمدی

niniweblog.com

پسندها (2)

نظرات (3)

بابای ملیسا
26 آبان 92 14:06
با سلام . ضمن عرض تسلیت و قبولی طاعات و عزاداریهای محرم ، وبلاگ دخترم ملیسا به روز شد . با کلی عکسهای قشنگ ، از محرم گرفته تا جشن عروسی هاله شیما . خوشحال می شیم اگر قدم به کلبه حقیر و مجازی ما سری بزنید و با گذاشتن یک کامنت روزگاری خوش ، برای ملیسا ، دختر بابا رقم بزنید . منتظر شما هستیم .
مامان یاسمن
7 دی 92 13:21
چه عمه مهربوونیچه برادر زاده نازی من لینکتون کردم
مامانه بهار
12 دی 92 20:55
تولدت مبارک عزیزممممممممممممممممم انشالله 120 ساله بشی